Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Ramowy rozkład dnia

06.00 – 08.30 Schodzenie się dzieci, zajęcia poranne
  • praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze: obserwacyjnym, stymulacyjno-kompensacyjnym i wychowawczym
  • praca z dzieckiem zdolnym
  • gry dydaktyczne
  • zabawy ruchowe oraz ze śpiewem
  • ćwiczenia poranne
  • prace porządkowe
08.30 – 09.00 Śniadanie
  • czynności samoobsługowe
  • doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
09.00 – 11.30 Zajęcia edukacyjne z całą grupą
  • realizacja zadań edukacyjnych wg planu pracy w oparciu o Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego
  • zabawy: dydaktyczne, ruchowe i tematyczne
  • pobyt na świeżym powietrzu (zabawa w ogrodzie przedszkolnym lub spacer)
11.30 – 12.00 Obiad
  • czynności samoobsługowe
  • ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami
  • czuwanie nad kulturalnym spożywaniem posiłku
12.00 – 14.00 Zajęcia popołudniowe
  • gr. młodsza – odpoczynek poobiedni (leżakowanie)
  • gr. starsza – relaksacja, zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne, zabawy w ogródku przedszkolnym, zajęcia dodatkowe
14.00 – 14.30 Podwieczorek
  • gr. młodsza – pobudka, ubieranie się, podwieczorek (g. 14.15)
  • gr. starsza – czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku, podwieczorek
14.30 – 17.00 Zajęcia popołudniowe 
  • gry dydaktyczne
  • zabawy ruchowe i tematyczne
  • zabawy swobodne
  • praca indywidualna z dzieckiem
  • prace porządkowe
  • rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami
  • rozchodzenie się dzieci